Selecteaza masina
Termeni si conditii

Comenzi online piese auto:
     

     Comenzile facute de utilizatorii care nu sunt inregistrati(care nu au cont pe site) nu pot fi administrate de catre clienti. Nu aveti acces la comenzile dvs. sau la datele de facturare, ulterior comenzii. Daca doriti sa aveti acces la contul   dumneavoastra, dar si la datele de facturare / livrare, va rugam sa va inregistrati. Inregistrarea dureaza cateva minute.
In cel mai scurt timp posibil de la trimiterea comenzii, veti primi un e-mail de receptie si preluare a comenzii si veti fi contactat telefonic sau pe e-mail de unul din consultantii nostrii de vanzari pentru a stabili detaliile ulterioare.

     La finalizarea comenzii online, dupa ce ati bifat casuta cu Sunt de acord cu termenii si conditiilesi apoi finalizati comanda , inseamna ca acceptati conditiile de vanzare, garantie si livrare a produselor puse in vanzare de societatea noastra in cadrul magazinului online. Va rugam cititi cu atentie acesti termeni, explicati detaliat pe paginile dedicate, pentru a evita ulterior neplacerile cauzate de neintelegeri. 
   Pretul pieselor auto este exprimat in RON si contine TVA.
   Pretul produselor de pe site este cu scop informativ, el nu prezinta nici un fel de obligatie contractuala. Preturile la piese auto se schimba si se updateaza periodic si facem tot posibilul sa le mentinem actualizate.
   La anumite ore si intervale de timp, preturile se reactualizeaza manual sau automat. Este posibil ca la momentul respectiv, (daca sunteti in pagina cu unul din produsele la care se face update) sa vi se afiseze pretul gresit. O situatie similara mai apare si in unele momente (foarte rare) cand la update apar unele erori, din diverse motive, erori care se vor corecta imediat dupa ce se constata.
   Confirmarea pretului/rilor se face la preluarea comenzii/lor de catre consultantii de vanzari.
   Daca doriti anularea comenzii din orice motiv, comunicati consultantului de vanzari acest lucru din timp. Anularea comenzii online, daca aceasta nu a fost expediata cu firma de curierat nu implica vreun cost din partea dumneavoastra. Daca doriti anularea comenzii, dupa ce aceasta a fost expediata cu firma de curierat, trebuie sa platiti taxa de transport a coletului/elor dus/intors.
   Comenzile la anumite componente originale (cele care nu suporta retur), la care clientul a platit un avans, nu se pot anula sau returna decat in conditii de garantie, neconforme sau cu probleme de compatibilitate. 
   Produsele aflate in promotie, sau la pret special, se gasesc in magazin in limita stocului disponibil si nici unul din produsele aflate la pret special sau promotional, nu fac obiectul altei promotii. 
   Un exemplu, mai pe intelesul tuturor: Daca veti cumpara piese auto la preturi promotionale/speciale, nu puteti sa optati pentru manopera gratuita la revizie in service-ul nostru.
   Pozele produselor sunt cu scop orientativ.

 Avansul pentru piese auto originale:    

   Piesele auto Originale, la care se achita un avans, nu pot fi returnate si clientul nu poate renunta la comanda, daca acestea au fost comandate pe extern (alta tara in afara de Romania). Factura si bonul fiscal de avans aferente acestei comenzi, sunt atasate la factura proforma, daca clientul achita cash sau cu cardul la magazin. Daca achita prin ordin de plata, se elibereaza doar factura proforma cu conditiile stipulate in contractul de avans.
   In momentul in care clientul semneaza acest document, este de acord cu conditiile de mai sus. Daca furnizorul nostru accepta retur la piesele facturate pe aceasta factura proforma si solicita o taxa de transport, aceasta taxa va fi platita de client. Aceasta taxa poate sa fie intre 5 % si 15 % din valoarea totala a pieselor comandate expres.
   Valoarea exacta a taxei de transport va fi anuntata clientului, dupa ce furnizorul stabileste suma finala, dar nu mai mult de 15 % din valoarea piesei/pieselor returnate. Aceasta valoare va fi facturata clientului care a renuntat la comanda.In afara de aceasta taxa de transport, clientul se obliga sa plateasca comisioanele aferente tranzactiilor bancare sau cu cardul, aferente acestei comenzi.
   Piesele auto din aceasta factura proforma pot fi returnate de catre client numai in cazul in care acestea nu se potrivesc pe masina, sau sunt deteriorate. Obligatia clientului este de a verifica toate produsele la livrare sau la ridicarea lor de la magazin si daca constata ca sunt deteriorate, are dreptul de a refuza piesa/piesele deteriorate(lovite, zgariate,).
   Daca una sau mai multe dintre componentele facturate pe aceasta factura proforma nu se potriveste pe masina, clientul are dreptul s-o returneze la magazin fara nicio taxa suplimentara, dar trebuie sa dovedeasca acest lucru cu actele aferente acordarii garantiei in Romania.

    Conditiile de plata:

    In cazul livrarii la domiciliu (indiferent de localitate si curier), plata produselor se face numerar la livrare, atunci cand coletul ajunge la dumneavoastra. Factura se intocmeste inainte de plecarea coletului de la firma noastra, si din acest motiv va rugam sa ne dati datele exacte si corecte pentru intocmirea ei.
     La plata prin virament bancar, livrarea se va face doar in momentul in care suma platita a intrat in contul societatii noastre.
     In cazul cumpararii produselor direct de la magazinul nostru, plata se efectueaza numerar sau card, la ridicarea produselor din magazin.

     Conditii de plata la livrare:

      Procedura este sa achitati coletul, asa procedeaza firma de curierat. Dupa ce ati achitat, va rugam  verificati coletul atat vizual cat si fizic.
     In cazul in care constatati ca lipsesc produse din colet (conform facturii atasate), ca produsele sunt deteriorate sau coletul este desigilat, rupt, murdar, lovit...etc, este obligatoriu sa completati un proces verbal (din dotarea curierilor) in doua exemplare (cate unul pentru fiecare parte) impreuna cu agentul firmei de curierat care v-a livrat coletul. Pe acest proces verbal de constatare specificati problemele observate, pentru a dovedi ulterior ca nu l-ati deteriorat dumneavoastra si ca asa l-ati receptionat. Toti agentii firmelor de curierat sunt obligati sa aibe in dotare aceste procese verbale de constatare. Nu va lasati pacaliti de diverse motive invocate de ei cand le solicitati acest lucru. Daca nu vor sa intocmeasca acest proces verbal, va rugam refuzati coletul si solicitati returnarea banilor.
   Este necesar sa ne anuntati in maxim 24 ore de la receptia coletului pentru a putea lua masuri si sa ne trimiteti pe e-mail o copie a procesului verbal si a documentului de plata. Orice reclamatie ulterioara, depusa dupa acest termen nu va fi luata in considerare.
   Orice reclamatie legata de modul in care ati receptionat coletul/ele, de starea coletului/elor, de lipsa a vreunui produs din colet/e sau de deteriorarea produselor din colet/e, care nu este insotita de acest proces verbal, nu se va lua in considerare.